POPIS LEKCÍ

BODYSTYLING

55 min trvající kombinovaná lekce, která se zaměřuje především na formování svalů celého těla. Po jednoduchém aerobním bloku začíná posilovací část, ve které se posilují hlavní svalové skupiny, často s využitím náčiní. Na závěr lekce se posilované svaly protahují.
začátečníci pokročilíkardioposilování

FAT BURNER

55 min trvající kombinovaná lekce, která se zaměřuje především na formování svalů celého těla. Po jednoduchém aerobním bloku začíná posilovací část, ve které se posilují hlavní svalové skupiny, často s využitím náčiní. Na závěr lekce se posilované svaly protahují. U lekce Fat burner je delší aerobní zatížení, často spojeno do jednoduché choreografie – podporuje intenzivnější spalování tuků.
začátečníci pokročilíkardioposilování

PERFECT BODY

Kombinovaná lekce, která se zaměřuje především na formování svalů celého těla. Po jednoduchém aerobním bloku začíná posilovací část, ve které se posilují hlavní svalové skupiny, často s využitím náčiní. Na závěr lekce se posilované svaly protahují.
začátečnícikardioposilování

DANCE AEROBIC

Dlouhotrvající aerobní zatížení, lekce zaměřená na všestranný rozvoj pohybových schopností včetně koordinace v prostoru, určená pro vyspělé cvičence aerobicu (s předchozími zkušenostmi s prvky aerobicu). Výsledkem je pokaždné nova choreografie na aktuální modern hudbu.
pokročilíkardio

BOSU

Je lekce na balanční pomůcce – balance spojené s kardio I aerobním cvičením, kde je kladen důraz na dosažení rovnováhy mezi jednotlivými svalovými skupinami, ale i na spalování. Vzhledem k nestabilitě je nutné udržovat rovnováhu při každé pozici, což docílíte zapojením především hlubokých svalů.
začátečnícipokročilíkardioposilování
ZDRAVÁ ZÁDA
Pomalá forma cvičení zaměřená na zlepšení stability, funkčnost středu lidského těla (tzv. core). V lekci jsou využívány pilatovy principy, principy jogy, fyzioterapie a rehabilitačního cvičení.
začátečnícipro muženabosostretchingposilování
POWER JOGA / HATHA JOGA
Power Joga vychází z klasické Hathajogy, přizpůsobená dnešním podmínkám. Jedná se o dynamické a silové cvičení spojující protahování a posilování. Kdežto u Hatha jogy je hlavní náplní lekce výuka jednotlivých pozic, práce s dechem a relaxace.
začátečnícipro muženabosostretchingposilování
FITBALL, OVERBALL
Jednoduché cvičení s využitím balančních a posilovacích pomůcek Lekce začíná dynamickým zahřátím, pokračuje komplexním posilováním celého těla s využitím těchto pomůcek, a pak následuje cvičení zdravotního charakteru, zaměřené na odstranění bolestivosti zad, posílení a protažení problematických svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.
začátečnícipokročilínabosostretchingposilování
PILATES
Cvičební program aktivuje hluboký stabilizační svalový systém. Účinně zdokonaluje držení těla, protahuje páteř, tvaruje dlouhé a štíhlé svaly a formuje břicho. Pro klienty, kteří s Pilates začínají nebo mají nějaký zdravotní problem, doporučujeme zejména lekci PILATES REHAB – tato je vhodná i pro těhotné.
začátečnícipokročilínabosostretchingposilovánípro těhotné
PORT DE BRAS®

Tanečně kondiční lekce zacílená na rozvoj pohybové koordinace a kontroly držení těla. Cílem je zlepšit schopnost správného zapojení hlubokých i povrchových svalových skupin. Vychází z pohybů klasického i moderního tance, protahuje zkrácené svaly a uvolňuje páteř. Lekce je podkreslena příjemnou, klidnou, presto moderní hudbou, do které finálně zapadá celá choreografie (tuto se postupně učíme a opakujeme vždy zhruba jeden měsíc).

začátečnícipokročilínabosostretchingpro těhotné
KRUHOVÉ TRÉNINKY
Intenzivní posilovací lekce bez aerobních kroků a vazeb, vhodná pro všechny úrovně pokročilosti. Na několika stanovištích během hodiny posílíte a procvičíte svaly celého těla, využívají se cviky pracující s vlastní váhou těla tak i cviky s pomůckami jako např. činky, tyče, BOSU, step apod.
začátečnícipokročilípro mužeposilování
STEP AEROBIC
Celá lekce probíhá na stepech (vyvýšená podložka, nízká bedýnka). Trénink začíná od základních kroků, které se postupně spojují do delších sekvencí, až v náročnější choreografii (proto je nutná předchozí zkušenost s prvky aerobicu, zejména dance aerobicu). Největším benefitem této lekce je FAT BURNER (spalování tuků), zlepšíte fyzickou kondici, koordinaci a vyplavíte množství endorfinu. Atmosféru lekce dokreslí taneční hudba, která udává tempo vašim krokům.
pokročilíkardio
BASIC STEP
Celá lekce probíhá na stepech (vyvýšená podložka, nízká bedýnka). Trénink začíná od základních kroků, které se postupně spojují do delších sekvencí ( přizpůsobeno začátečníkům). Největším benefitem této lekce je FAT BURNER (spalování tuků), zlepšíte fyzickou kondici, koordinaci a vyplavíte množství endorfinu. Atmosféru lekce dokreslí taneční hudba, která udává tempo vašim krokům.
začátečnícikardio
TAE-BO
TAE-BO je skupinová lekce, která využívá pohyby bojových umění. Tento účinný tréninkový program, zlepšuje svalovou sílu a vytrvalost a napomáhá k redukci tělesné hmotnosti, zejména díky rychlému tempu, ve kterém celá lekce probíhá. Techniky využívané v Tae-bo jsou vybírány tak, aby nebyla vynechána žádná svalová partie.
začátečnícipokročilípro mužekardioposilování
AY FLY Training BASIC
Moderní komplexní cvičební systém, který kombinuje prvky jógy, tance, rehabilitace, gymnastiky a vzdušné akrobacie.Cviky jsou prováděné na zemi a ve vzduchu ve speciální závěsné síti a posílíte jim svalové skupiny celého těla.
začátečnícinabosostretching
AY FLY Training POWER
Moderní komplexní cvičební systém, který kombinuje prvky jógy, tance, rehabilitace, gymnastiky a vzdušné akrobacie.Cviky jsou prováděné na zemi a ve vzduchu ve speciální závěsné síti a posílíte jim svalové skupiny celého těla.
začátečnícipokročilínabosostretchingposilování
AY FLY Training ACROBAT
Moderní komplexní cvičební systém, který kombinuje prvky jógy, tance, rehabilitace, gymnastiky a vzdušné akrobacie.Cviky jsou prováděné na zemi a ve vzduchu ve speciální závěsné síti a posílíte jim svalové skupiny celého těla. Na tuto lekci jsou potřeba předchozí zkušenosti se cvičením AY FLY, např. pravidelná účast na AY FLY BASIC.
pokročilínabosostretchingposilováníakrobacie
JUMPING
Cvičení na trampolínkách, které zlepšuji fyzickou a psychickou kondici jednoduchým a zábavným způsobem. Základem je kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balancování, a silových prvků.
začátečnícipokročilíkardioposilování
CROSS Training
Silový trénink, jehož cílem je rozvoj celkové tělesné síly, obratnosti a rychlosti. Pro Cross Training je typická variabilita a samotný trénink se skládá z malého počtu cviků, které se většinou opakují.
pokročilípro mužeposilování
ACTIVE TRAINING
Komplexní lekce, která je sestavená z jednoduchých specifických pohybů a pozic zaměřených na rozvoj pohyblivosti, pružnosti a síly. Cílem lekce je postupně pozitivně změnit nesprávné pohybové návyky a zajistit tak správnou funkci pohybového aparátu. Nečekejte aerobic, ani složité choreografie, zato naprosto skvělé posílení a protažení celého těla, jak dynamičtější, tak klidnější metodou.
začátečnícistretchingposilování
TABATA + CORE
Krátký 30min.trénink ve vysoké intenzitě (jako klasické HIIT) s časovým rozvrhem 20s práce a 10s odpočinku, vždy ve 4min setech a celkově 8 kolech. Velkým benefitem lekce je “fat burner” (=spalování tuků), ale také buduje vytrvalost svalů!! Druhá část je 15 -20min CORE & MOBILITY trénink.
pokročilípro mužekardiostretchingposilování

PŘIJÍMAME POUZE HOTOVOST A UVEDENÉ BENEFITY: 

KONTAKT

Iva Mojžíšková (IČ: 87619792)

Kamil S. Zasada (IČ: 06057292)

Provozovna:

28.října 2663/150
702 00 Ostrava

+420 724 170 174 (pouze v provozní době studia)
info@asostrava.cz

PROVOZNÍ DOBA

PONDĚLÍ - ČTVRTEK:  15:30 - 20:00
PÁTEK:  15:30 - 18:00

SOBOTA:  ZAVŘENO
NEDĚLE:  16:30 - 19:00 (nebo dle objednávek)

MENU

ÚVOD

O STUDIU

LEKTOŘI

CENÍK

ROZPIS LEKCÍ

GALERIE

KONTAKT